2013/09/03

living room light



Olkkari on meidän lempparipaikkoja just nyt. Valkoisen lankkulattian, valkoisten seinien ja isojen ikkunoiden vuoksi se on koko päivän tosi valoisa. Yhden seinän leveydeltä jätettiin alkuperäinen hirsi näkyviin kotoistamaan ja pehmentämään muuten niin vaaleaa tilaa.

Illat alkavat jo pikkuhiljaa pimentyä ja viilentyä. Vähän jo odotankin sitä hetkeä kun takkaan tehdään taas ekaa kertaa tuli. Toistaiseksi siihen puuhaan on vielä ollut liian lämmin, juurikin tuon helottavan auringon ja niiden isojen ikkunoiden ansiosta, heh... :)

Jos joku on muuten saanut noissa HM Homen kynttilänjaloissa kynttilän pysymään suorassa, let me know. Mulla ne vaapottaa aina johonkin suuntaan.

/ The living room is one of our favorite places right now. All the light it has is just beautiful. I'm also already waiting for the first time we'll light the fire to the fireplace this fall.

19 kommenttia:

  1. Aivan mielettömän kaunis tuo hirsiseinä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Usko tai älä, mutta mä olin ensin vähän sitä vastaan. Onneksi kuitenkin ratkaistiin näin, sillä oon niin oppinut tykkäämään siitä. Ei olisi sama fiilis tässä huoneessa ilman sitä. :)

      Poista
    2. Niin sitä tulee aina järkiinsä ;) tuo seinä tuo varmasti kaunista kontrastia vaaleaan huoneeseen. Todella kaunis!

      Poista
    3. Jep! Kiva yhdistellä upouutta ja ikivanhaa.

      Poista
  2. Kuinka suloiset vihreät tuolit! ♥

    Ja hirsiseinä on upea! :)

    VastaaPoista
  3. Hienon sävyinen hirsiseinä, meilläkin sellaisia jätettiin näkyviin remontissa. Tää oli eka kerta sun blogissa, mutta ei taatusti viimeinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, niin onkin ;)

      Niin ja kiva kuulla. Tervetuloa seurailemaan! :) Mä oon törmännyt sun blogiin uusi kuvakulma -haasteen tiimoilla ja oon miettinyt jopa että toteuttaisin sen itsekin! Mielenkiintoinen haaste.

      Poista
  4. Heip, minä aina vuolen veitsellä pätkän pois kynttilästä. Ainakin niin oon saanut tukevammin kynttilän pysymään tuossa kynttilänjalassa ja suoraan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heips! Musta tuntuu että kynttilä on aina liian "pieni" tuohon jalkaan ja sen takia pyörii, eli en oo tajunnut tota kokeilla. Mutta kiitti tästä vinkistä kovasti, ihana. Menee kokeiluun heti!

      Poista
  5. Ihan huikea tuo teidän hirsiseinä! On aina paljon mielenkiintoisempaa kun miksaillaan erilaisia materiaaleja ja eri sisustussuuntauksia - ainakin mun mielestä : ) Tykkään tosi paljon sun kuvista ja kuvaustyylistä, joten oli niin kiva kun löysin tänne : ) Ja nyt laiskana etsijänä kysyn, että oletko Instagramissa ihan tällä sun blogin nimellä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinhän se onkin. Kontrasteissa on voimaa, ja tulee persoonallisen näköistä!
      KIITOS tuhannesti sanoistasi, ihana kuulla! Ja huippua että seurailet. Instagramista löydyn nimellä valentinesafter12 :)

      Poista
    2. Kiitti, klikkasin itseni seurailemaan myös instagramissa : )

      Poista
  6. wau. Aivan ihana hirsiseinä.

    VastaaPoista
  7. Näyttää niin huippuihanalta! Sellaselta paikalta, että jos olisin hyvä ystäväsi ja asuisin lähellä niin viipottaisin joka ilta teille iltateelle ja kömpisin teidän sohvannurkkaan :)

    VastaaPoista
  8. Teillä on ihan tajuttoman kaunista!! Mä muutan teille, ei varmaan haittaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, Saija! <3 Tänne vaan, meille mahtuu. Sinä ja Cherry kumpainenkin ;)

      Poista